wtorek, 8 grudnia 2015

Prorok we własnym kraju (a nawet i zagranico)

Jak na razie PiSs wygrywa ze mną, bo poziom absurdu, chamstwa i arogancji, który generują od czasu objęcia rządów jest tak wysoki, że jestem w stanie wydobyć z siebie jedynie "o kurwa", bądź "ja pierdolę!" i taki trochę chuj z tego może być, a nie notka. 
Ich działania powodują jednak, że się zastanawiać zacząłem nad taką sprawą, bo czytam tej fantastyki trochę, dlatego chcę zostać tym Ministrem Podboju Kosmosu. Jeśli oni generują tyle tego absurdu, to to chyba bardzo zagraża osnowie rzeczywistości i jak jeszcze trochę porządzą, to poza spierdoleniem nam wszystkiego co się da, to spowodują przetarcie się granic między wymiarami. A zdajecie sobie sprawę, że to do niczego dobrego nie prowadzi. I tak jak zakładam, że z ufakami dam se radę, podobnie z magią i czarami, to jeśli się przetrze* do przedwiecznego Cthulhu, to mamy bezapelacyjnie przejebane.
Tak więc, jeśli ostatnie wybryki naszych rodzimych "Happy Tree Friends" was nie przekonują, że źle się dzieje, to miejcie świadomość, że od przedwiecznego Cthulhu się bardzo chujowo umiera, a wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że taki koniec jest prawdopodobny.

*-doskonale wiem, że Cthulhu se siedzi na dnie Oceanu Spokojnego, a nie w innym wymiarze, ale zakładam, że  jak osnowa rzeczywistości jebnie, to nie będzie musiał czekać na właściwy układ gwiazd, żeby na powierzchnię wyleźć, więc generalnie wszystko pasi i proszę się nie wdawać w dyskusje, bo większe problemy przecież mamy, czyż nie?

17 komentarzy:

  1. Widziałam dzisiaj wyniki ankiety internetowej, wcale nie na Frondzi przeprowadzonej. Partią, która najbardziej kojarzy się Narodowi z demokratycznym państwem i poszanowaniem prawa jest PiS. Czy płakać, czy śmiać się, czy w rzyć kogoś kopnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie w te ankiety nie wierzę, a w internetowe tym bardziej multikonta se robią i głosują :)

      Usuń
    2. mnoży się nam idiokracja na potęgę, bo "da bóg dziecko, da i na dziecko," a jak nie da, to da opieka społeczna, a jak nie opieka, to jaworowicz zrobi łzawy program o dziewiątce drabiazgu, matce karmiącej dzieci kartoflami i ojcu zasuszonym w fotelu przed non-stop dudniącym telewizorem, bo "panie za pincet to ja nie mam po co iść do roboty." mądrzy się rozmnażać nie chcą, bo czują odpowiedzialność za przyszłość własnych dzieci. a głupi łyka obietnice o stówkach na dzieciaki, emeryturach dla młodych, a jak się jeszcze dorzuci obietnica uczynienia chrystusa królem polski, to już w ogóle mistyczny orgazm jakiś. braki zwojów mózgowych nie pozwalają ogarnąć, że te stówki najpierw skądś muszą przyjść, na te emerytury ktoś musi pracować, a namnażania funkcji chrystusa w kraju nie przynosi wymiernych korzyści. te ankiety to niestety sama prawda :(

      Usuń
    3. kurde, pewnie masz rację i bardzo logicznie tę rację wykładasz :/
      ale dla własnej spokojności to sobie jeszcze nie powierzę w te ankiety ;)

      Usuń
  2. Doktor, weź może trzymaj się opisywania wkurwów okołozawodowych, bo nie po to zamykam lodówkę i otwieram blogaska, żeby i tu mnie atakował ból dupy jednych i/lub triumfalizm drugich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umówmy się, że może ja będę decydował, o czym piszę, dobrze?
      a nazywanie reakcji na to, co obecna ekipa rządząca odpierdala aktualnie w kraju "bólem dupy" jest nie na miejscu

      Usuń
    2. Tak, tak - krowy się przestaną cielić, grad zniszczy uprawy, a geje, lesbijki, aborcjoniści i pary leczące się in vitro będą wisieć na drzewach zamiast bombek/liści:)

      Mniej Politycznej i Newsweeka, a więcej zdrowego rozsądku.

      Usuń
    3. jaaaaaa, o jaaaaaa, dzięki za wytłumaczenie, dzięki wielkie. od razu mi lepiej, od razu spokojny jestem. jeszcze tylko napisz, żeby TVN-u nie oglądać i Wyborczej nie czytać, bo przecież wszystko jest zajebiście i nic złego się nie dzieje przecież i tylko głupie media mi zamieszanie w niemyślącym łbie robią. oesuuuuu, jak ja i dziękuję

      Usuń
  3. Ogólnie polskiej telewizji i gazet nie warto oglądać/czytać, co też serdecznie polecam; pracę za granicą również, skoro tak bardzo katotaliban uwiera(bo jak rozumiem finanosowo jest w pizdeczkę i warunki pracy również miodzio:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę, naprawdę tyle dobrych rad, nie myślisz może o tym, żeby fundację jakąś z tymi świetnymi radami założyć? wiesz ludzie by się wówczas do ciebie po nie zgłaszali i nie trzeba by było innym na siłę ich wpychać. polecam pod rozwagę

      Usuń
  4. Powtórzę się: Pan Doktor weźmie i zrobi to co my zrobiliśmy: poszuka roboty poza granicami kraju, spakuje bety i opuści ojczyznę w stronę jakiegoś cywilizowanego kraju. Albo sobie pojedzie leczyć sieroty do Kambodży, hajs umiarkowany, ale satysfakcja z życia nieco większa. Z dystansu nawet zabawnie patrzy się na ten prawicowy cyrk. Trochę szkoda, że Polska rozpierdoli to, co w trudzie zbudowała przez ostatnie 25 lat, ale skoro wszystkie kolejne ekipy rządowe lały na edukację, wpuściły religię do szkół, a z nauczania WOSu zrobiły, to co zrobiły, to chyba nie jesteśmy w stanie działać jako wolny kraj i potrzebny nam jest okupant, pytanie kto i po co by to chciał. Jak był teatr w latach 2005-7 to jeszcze walczyłem, że to przecież mój kraj i czemu ja mam się wynosić. Teraz nie mam już złudzeń, najprawdziwsza Polska to jest właśnie Pawłowicz, Szydło, Tony i wykształcona młodzież w postaci Jannigerów. Stary, lata się uczyłeś, inwestowałeś w siebie i teraz co? Będziesz płacił chore podatki na patolę z okolic Białegostoku, bo im premier Szydło naobiecywała cudów za to, że przekażą swoje zajebiste geny dalej? A jak w nagrodę dostaniesz w papę na ulicy od fana Arki Gdynia (na którego edukację płacisz, tyle że pewnie nauczyciel, który miał pasję do zawodu dał dyla dekadę temu), to spotkasz się z nieudolnie działającą policją. Za to jeżeli będziesz miał przy sobie pół gieta jarania, to nagle sąd okaże się super skuteczny w robieniu Ci piekła z życia. Obecna ekipa jest u władzy trochę ponad miesiąc. Chcesz empirycznie sprawdzić, co osiągną w ciągu roku lub dwóch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja mimo wszystko cały czas na etapie tych złudzeń i jestem. cały czas uważam, że to mój kraj i zmiany cały czas są możliwe, więc jeszcze pobędę tu i powalczę o sensowniekszą Polskę. Zęby zacisnę i dam radę, ale jeśli mi od tego zaciskania zacznie szkliwo pękać, to się strasznie wkurwię i pewnie się pożegnam z tym krajem, bo się strasznie boję dentystów i nie chcę do niech popieprzać wciąż

      Usuń
  5. Za pozwoleniem, w tym miejscu chcę opisać sytuację z zajęć tzw. zumby. Pani mówi, że jej się coś sypie z nowych spodni (brokat czy coś). Inna pani na to, że złoto. Na to trzecia: jak Zeus. Midas, k..., bąknęłam pod nosem, ale kogo to obchodzi.
    PiS nic do tego nie ma, ale mylenie pojęć, postaci itp. powszechnieje. Może by tak poczytać? Albo zamknąć paszcze jednak... Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo czasu zajęło mi opublikowanie tego komentarza, gdyż za każdym jego czytaniem strzelałem takiego facepalma, że przytomność traciłem, ale zmobilizowałem się. nawet odpowiem
      "acha". tyle ma do powiedzenia, bo wiesz mylę pojęcia, postacie, nie czytam i nie myślę.
      I mam propozycję dla ciebie też, bądź tak uprzejma i nie komentuj więcej, bo się boję, ze od następnego raka dostanę

      Usuń
  6. Znaczy się Apokralipsa będzie ?(która to raz prawie się wydarzyła "ale wydarzenie to zostało opóźnione,a potem odłożone ,ponieważ ktoś ukradł wierzchowce trzem z czterech jeźdźców,kiedy ci jedli lunch w tawernie"(Żółw przypomniany) )
    A na poważnie to jakiś obłęd jest lub też socjotechnika w stanie czystym .W osłupienie wprowadza mnie to jak tak całkiem na poważnie i w pełnej wierze i bez sprzeciwu robią to co robią,głosują,(niszczą)"odbudowują",jak sprawnie każde g.... owijają w pozłotkę,każdego dnia dowiadujemy się,że kolejna rzecz nie jest taka jak do tej pory się wydawała...
    Uboga Staruszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem totalnie pełen podziwu dla Ciebie, gdyby była "Wielka Gra" z Prachetta, to bym całą kasę na Ciebie postawił.
      Nie wiem, czy obłęd, czy socjotechnika, fakt, ze jak spuszczeni z łańcucha sie zachowują.

      Usuń
  7. Olaboga!Ale tylko i wyłącznie gdy dostępna będzie opcja: "hmmm,coś mi się kojarzy,dajcie mi z pół godziny -to może znajdę pasujący cytat". Inaczej bym nie ryzykowała...
    Faktem jest też,że podłapałam dodatkową pracę i stwierdziłam,że najwyższa pora uzupełnić braki w serii (a u wydawcy jest taniej i od 130 zł-6 książek- wysyłka jest gratis),więc niektóre rzeczy sobie odświeżyłam (kocham Cohena Barbarzyńcę i jego Srebrną Ordę !). No i to niezła zabawa znajdować lub natykać się na cytaty,które pasują (bardziej lub mniej)
    Zarumieniona (wewnętrznie,bom bladego oblicza) Uboga Staruszka
    PS. A Doktór wiedział,że jest jeszcze "dawno zapomniany Piąty Jeździec,Chaos,który z powodów różnic twórczych odszedł,zanim stali się sławni"?
    I jak tu nie wielbić TP?

    OdpowiedzUsuń