piątek, 18 grudnia 2015

Nie chcem, ale muszem

Naprawdę bym chciał coś wrzucić bez kontekstu politycznego, no ale się, kurwa, nie da.
Pewnie wszyscy to widzieli, bo to takie so yesterday, ale dawno nie miałem takiego opadu szczeny. nawet nie mam pomysłu, jak to dowcipnie, bądź chamsko skomentować (bardzo ostatnio narosła ilość osób, które śpieszą mnie o tym informować, oraz o swoim oburzeniu, albo mojej tępocie, bądź o obu, Dzięki za troskę.). Mam po prostu nadzieję, że to tylko trolling lvl. ekspert*:

 

Wrzucenie tego zdjęcia ma jeszcze jedną dodatkową funkcję. Wystawcie sobie, że zmarnowaliście dzień na pracę i zapierdol, a na poważne potraktowanie internetów nie mieliście czasu. Szybko zatem wskakujecie na tę notkę i już możecie sobie w dzienniku obecności odhaczyć dziwny stuff i koniec internetów
I se wrzucę jeszcze piosenkę rozrywkową, wcale, ale to wcale nie związaną politycznie, bo za głupi jestem, żeby się wypowiadać, chuja wiem i obciągam mediom "reżymowym" (też ostatnio ilość mnie o tym informujących wzrosła. Dzięki za troskę.)



Aczkolwiek mam nadzieję, ze NATO na to coś.

*-żeby nie było, że znowu się przypierdalam, a chuja wiem i nie czytam. Tak wiem, ze to z Ewangelii wg św. Łukasza. Nie zmienia to faktu, że to jednak  hardcore. A i zanim ktoś postanowi przywołać mnie do porządku, ze głupi jestem, chuja wiem, nie czytam i jebie mi z ryja, niech się zapozna z odpowiedzią na hasło z plakatu i weźmie do serduszka se, bo wiecie dzięki za troskę, ale nie, dziękuję.

20 komentarzy:

  1. Nie możesz obciągać mediom reżimowym, bo reżimowe media to teraz "Nasz dziennik", "fronda" itp. A Terlikowskiemu nawet jego żona obciągać nie może, bo to nie po bożemu, więc sorry, ale Doktor tym bardziej się nie załapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod pewnymi warunkami, ale jednak może ;) http://natemat.pl/156681,terlikowska-o-seksie-oralnym-w-malzenstwie-wszystko-jest-dozwolone-pod-jednym-warunkiem-wszystko-konczymy-w-kobiecie

      Usuń
    2. tak jak wyżej stoi Terlikowa na oral warunkowo zezwala.
      A po drugie i o dziwo, mimo zmiany dominującej władzy w nazewnictwie nic sie nie zmieniło, prawa strona nie ogarnia, że reżimowe media to już nie tvny i wyborcze, że stali się sami lemingami. Po komentach w necei widać, ze przyjęta przez nich nowomowa używana jest kompletnie bezrozumnie :)

      Usuń
  2. To, że nasze społeczeństwo nieszczególnie mądre jest wiadomo było od lat, ale kurde, po tym co "Mały Kanclerz" wraz z przydupasami wyrabia spodziewałam się jakiegoś otrzeźwienia. A tu nic, zero, null. Przyjdzie jednak złożyć te papiery i zostać uchodźcą politycznym w Norwegii. Oczywiście jak tragicznie już będzie, a woli w narodzie do podjęcia walki o swoje zabraknie.

    Przy okazji zbliżających się świąt muszę pamiętać żeby wp***ić tej części rodziny co to głosowała na Dudę jako na tego "lepszego", bo Bronek to taką siarę robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć sa głosy wstydu, że głosowało się na PAD-a i teraz wstyd i smutek, ale duża część nadal bezrefleksyjnie do tego podchodzi

      Usuń
  3. Najlepiej skomentowała sytuację polityczną moja wczorajsza pacjentka. Radio gra, lecą wiadomości, przemywam dzieciakowi pupę- a on marszczy się na brzuchu i wali zdrową kupę prosto w moją rękę. Nic dodać, nic ująć (chociaż potem dodała jeszcze drugą porcję na pieluchę).


    Ja się cieszę, że Doktor dodał piosenkę na dowód, że w naszym województwie nie brak ludzi normalniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wielka radość, ze najmłodsze pokolenie takie rozsądne już jest i mądre :)

      Usuń
  4. Chyba powinno mi być Fstyt (i to przez duże ef), bo to w moim mieście rodzinnym ten tekst się pojawił. Ale po głębszym zastanowieniu doszłam do jedynego słusznego wniosku, że tekst jest piękny i wzniosły i oby same takie witały zacnych gości ze stolycy prży okazji kolejnych wizyt. A inne miasta niech biorą przykład, o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i good for you! To jest bardzo dobre podejście :) może troszke Pollyannowe, ale bardzo dobre dla zdrowia psychicznego :)

      Usuń
    2. A mnie przy tym tekście zawsze w głowie powstaje pytanie, czy jak Pierwsza Dama przeczytała o piersiach, to trochę to wzięła do siebie, czy raczej nie zaznała w ramach gry wstępnej i nie pokojarzyła?

      Usuń
  5. Te stada są często słabo zorientowane w realiach geopolitycznych, więc może im podrzucić trochę cytatów z Korei Północnej? Będzie jeszcze zabawniej.
    Europa, XXI wiek. Przez lata mówiłem, że Polska to nie takie złe miejsce do życia, zawsze mogła być Albania. Po ostatnich miesiącach już tak nie mówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie łykają wymyślone cytaty z Orbana, JKM taki kiedyś na swoim wallu przytoczył.
      mimo tego że straszno się robi, to bardzo podoba mi się, ze ludzie reagują i wychodzą na ulicę, się nie spodziewałem po nich

      Usuń
  6. Doktorze kochany, ilość osób majacych dla nas dobre rady wzrasta, jak zauwazylam, wprost proporcjonalnie do głupot robionych przez Naszych Kochanych rządzących, nasze Słońce Tatr, Bałtyku I Mazurskiej Krainy Tysiąca Jezior, ze O Puszczy Białowieskiej Nie Wspomnę.

    Też to zauważyłam.

    Ponadto zauwazyłam tez, ze jak zamieściłam nieprawomyślny tekst o uchodźcach to mi polubiających nie ubyło. Jak moje dzieci chcialy gejami zostać to mi nie ubyło, a wręcz odwrotnie. ale jak zamieściłam zdjęcie lisa na demonstracji Lepszego Sortu Polaków to ubyło, że ho, ho, i nadal ubywa.

    Wniosek? Polityka to niebezpieczna rzecz dla blogera!

    Inna rzecz, że jak powyższe zdjęcie ujrzałam w internecie i poczytałam sobie pod nim komenciki, to śmiałam sie tak, że Pan Małżonek to usłyszał z sąsiedniego pokoju, i to pomimo słuchawek na uszach i dudniacych w tych słuchawkach dźwiękach muzycznych utworów. Czy za rządów PO byłoby to możliwe? A skąd. Komenty były nudne, zdjęcia były nudne, teksty pisowców byly nudne (no dobra, one sa nadal nudne i bolesnie przewidywalne). A teraz, proszę. Rozrywka taka, że kabarety sie powinny szybciutko przekwalifikowywac, bo konkurencja je wykańcza.

    We wszystkim trzeba szukac dobrych stron, kochany Doktorze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tez zauważam ubytki po tekstach politycznych i po kościelnych, ale z drugiej strony, jak mi się pościk szczególnie uda, to nowi lubiący wypełniają lukę z naddatkiem. tak więc na plus dodatni wszystko wychodzi, a ja w zgodzie z sobą jestem, bo olaboga, olaboga, o tym napisać nie mogę, bo mnie jeszcze ktoś odlubi, to bardzo nie po mojemu jest :)

      Usuń
    2. A ja się właśnie zastanawiałem dlaczego spadł mi wskaźnik osób mnie lubiących. No i proszę - mam odpowiedź. Pozwoliłem sobie ostatnio na sarkastyczny komentarz odnośnie sytuacji politycznej, tego jak Jaruś się panoszy, jak jego psy wiernie szczekają (chociaż tam też jakaś suka jest) i pewnie dlatego parę osób się na mnie obraziło. Zaskakujące jest, że taką agresją reagują tylko gorliwi zwolennicy panującej sekty.

      Usuń
  7. Lubię wszystkie pościki Doktora, a jedyne zastrzeżenie mam takie, że pisane są coraz rzadziej. :(
    P.S. Kiedy Doktor będzie we Wrocławiu? Ponawiam pytanie, bo poprzednie pozostało bez odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doktór, ale się wziąłem za siebie i widać progres w nociach.
      nie zanosi się na WrocLove w najbliższym czasie.
      Jesienią mam nadzieję być, ale to z musu i z przykrością bo ustny do mojej specki się tam zdaje

      Usuń
  8. A ja to kocham pana doktora właśnie za te teksty, bo ja lewak jestem i w ogole gorszy sort, to byłam ja baba Aga, ale nie potrafię obsługiwać tego ustrojstwa, coby się podpisać, no prosta baba ze wsi jestem. Trafiłam tu przez Kanionka, bo któraś z kóz doktora zareklamowała, i siedzę wiernie w kąciku. Błogosławione niech będzie prącie które Cię spłodziło!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Staff" to po angielskiemu personel, może sobie doktor poprawi na "stuff"?

    OdpowiedzUsuń