poniedziałek, 9 listopada 2015

o.O

Okej, może jestem naiwny, chociaż w danym przypadku chyba powinienem o sobie, ze jestem błyskotliwie inteligentny, trzeźwo myślący i z chujem się na łby nie pozamieniałem, bo mimo wszystkich pogłosek byłbym się w stanie zakładać, że nikt przy zdrowych zmysłach nie da Macierewiczowi teki ministra. A tu, kurwa, jednak i w dodatku Obrony Narodowej.
Kumacie?! Pojebanemu paranoikowi z urojeniami prześladowczymi powierzyć urząd ministra obrony narodowej, serio?! I w momencie, gdy używam w stosunku do Macierewicza słów "pojebany", "paranoik", "urojenia prześladowcze", to nie jest takie tam pierdolenie- to diagnoza. Kurwa, nominacja Macierewicza na szefa MON to jak danie tępemu dziecku zapałek i skrzynki z dynamitem. Nie spodziewałem się po Beacie "Samicy Reptilinina" Szydło za wiele, pomijając fakt, że wierzę w ploty, że decyzyjność kobieta ma żadną i za wszystkim stoi Kaczy Król, po którym się spodziewałem jeszcze mniej, ale aż takiej głupoty i krótkowzroczności to jednak nie.
I jakby tego było mało to ministrem sprawiedliwości ponownie został ten arogancki gówniarz, ta wstrętna, ograniczona kutasina, który polityką, tak mi się zdaje, kompensuje swoją ogólną wymoczkowatość. Po raz kolejny przed państwem Zbigniew "już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie" Ziobro. Człowiek, z którego winy w Polsce przez kilka lat panował kryzys w transplantologii, przez którego liczba przeszczepów spadła gdzieś o 1/3 i związku z tym ileś setek osób straciło życie. Człowiek, który za to nigdy nie odpowiedział. 
Poza tym w rządzie znalazło się też miejsce dla innych perełek. Jest Gowin, jest Kempa, jest Kamiński. W Kanadzie, w której skład rządu został przedstawiony kilka dni temu, mają rok 2015, w Polsce mamy rok ja pierdolę

39 komentarzy:

  1. http://www.nienamojenerwy.pl/wp-content/uploads/2015/05/macierewicz-juz-mozna-mem-humor-kawal.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie można, coming out day jest 11 października ;)

      Usuń
  2. Zapomniał Pan Doktor o Konstantym "całkowity zakaz aborcji" Radziwille

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ale. Jak to kurwa jest. Z kim się nie zagada to pisem przerażony. To jak to jest do kurwy nędzy możliwe że oni wygrali???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, przecież jak zwykle! wybory zostały sfałszowane !

      Usuń
    2. po prostu rozmawiasz z nieodpowiednimi ludźmi, sie w złych kręgach obracasz ;)

      Usuń
  4. Kurwa ich mać...
    Germańska Flądra

    OdpowiedzUsuń
  5. Antek był moją mnemotechiką z paranoi prawdziwej na egzaminie z psychiatrii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam przez chwilę nadzieję, że z tym Macierewiczem to takie żarty i heheszki... Kurwa zapomniałam, że mieszkam w Polsce... Dramat Panie. Kurwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo myślałem, ale jak napisałem wyzej w końcu błyskotliwie inteligentny jestem, nie jak Kaczy Król i świta

      Usuń
  7. ciekawe, czy ci wyborcy z IRL teraz tak chętnie wrócą do tej krainy szczęśliwości

    Toterama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to by Szkorbut musiał powiedzieć, bo to jego znajomi głosowali

      Usuń
  8. Kiedy trafiłam na fragment o Macierewiczu chciałam napisać, że to małe Kiki, że lepiej popatrzyć na resort sprawiedliwości, ale doczytałam do końca.

    Ktoś z bliskiej rodziny czekał na przeszczep serca dwa lata po figlach tego gnoja. Nie doczekał się. Mam szczerą nadzieję, że nie będę nigdy leczyć żadnego z tych gnojów- ja, szary szeregowy żuk- bo byłoby mi przykro ich wyleczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety trzeba byłoby leczyć, mimo że chujowo. żeby zacisnąć i być profesjonalistą. też mam nadzieję, że mnie taka sytuacja nie spotka

      Usuń
    2. Otóż to. Trzeba by było.

      Usuń
  9. Jest jeden plus: lud się zjednoczy w obronie przed Tośkiem i innymi. Już widać, że to będzie ostra jazda, ale może dobrze, lud sobie wybrał. Trochę ironiczne, że Polacy sami postanowili się wykończyć, w tym stuleciu nie będą potrzebowali Armii Czerwonej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurwa i to drugi raz w ciagu 10 lat popełniają ten sam błąd. nie ma nadziei dla tego kraju coś mi się wydaje

      Usuń
    2. Panie, toż przecież mogło być jeszcze grubiej, Korwin, Kukizy! To jest wręcz łagodny wymiar kary.

      Usuń
    3. gdyby Kukizy i Kurwiny wygrały, to poszedłbym się zamknąć w najbliższym psychiatryku, bo stwierdziłbym, ze mam haluny, a jakby chcieli mnie oświecić, ze to prawda, to z powodu załamania nerwowego i tak musieliby przyjąć

      Usuń
  10. Za to kocham Polskę, za nieprzewidywalną oryginalność na siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      jaka tam oryginalność- oni już byli (tak wiem, ze nie o to biega;))

      Usuń
  11. A Kamiński z nieprawomocnym wyrokiem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ tu jest wielkie zbiorowisko wulgaryzmów i prostackich wypowiedzi. A kiedyś lekarze byli zaliczani do inteligencji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bym chciał się przejąć, ale niestety zajęty jestem byciem chamem i burakiem

      Usuń
  13. Mnie to jakoś nie zaskoczyło,raczej zaskoczona bym była,że faktycznie nowe twarze się pojawiły.Odpadłam natomiast na newsa,że święceniami wypędzali złe duchy w pokojach po Palikocie . I te zadowolone chytrutko oblicza posłów,którzy nie omieszkali jeszcze tv zaprosić.Ja pierdolę,naprawdę?
    Pozłotka zaczyna im schodzić a za chwilę będą musieli zacząć spłacać swoje "długi" (KK już zaczyna się przypominać) i spełniać obietnice ...
    Where we go?
    Uboga Staruszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z każdym dniem coraz weselej jest, wczoraj Hoser dostał medal :/

      Usuń
  14. W sumie, niezależnie od grozy sytuacji politycznej, razi mnie, gdy ktokolwiek, ale zwłaszcza lekarze, używają takich "diagnoz", zamiast poprzestać na stwierdzeniu że ktoś jest chujem.
    Jestem pewna, że ogólnie większość pacjentów psychiatrycznych jest bardziej odpowiedzialnych i zdecydowanie mniej niebezpiecznych niż ten rząd.
    Sorry, ale mimo wkurwu na sytuację w tym kraju, coś mnie ściska w dołku, gdy ktoś "diagnozuje" polityków czy innych skurwysynów, zamiast powiedzieć, że są skurwysynami, albo o niebezpiecznych ludziach powiedzieć, że są niebezpieczni.
    Nie wiesz, czy Macierewicz w to wszystko wierzy, czy z jakiegoś wyrachowanego powodu działa tak, jakby wierzyć. Nie rób więc, dla przedniego żartu, wyjątku od zasady "niediagnozowania przez internet", ok?
    Albo się potem nie dziw, że pacjenci się nie przyznają, jakie leki biorą ;] Sam na to pracujesz po godzinach.
    Ale porzucając to oburzenie i śmiertelną powagę, muszę zauważyć, totalnie serio, że spośród pacjentów dowolnego szpitala psychiatrycznego dałoby się skompletować lepszy rząd ;) Oraz że jak już jeździć, to po wszystkich, to nikt się nie obrazi: pora napisać nową wersję "Sejmu kalek" Zembatego. "Stuk, stuk, laską w podłogę..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, naprawdę nie sądzę, żeby mój blogasek miał na kogokolwiek tak demoniczny wpływ i liczę też, że ludzie podchodzą do niego ze zdrową dawką krytycyzmu. A jeśli nie to przykro mi, mogę jedynie na stronie walnąć formułkę, która w wikipedii stoi na stronach medycznych, ale uważam, ze obrażałoby to inteligencję czytających.
      Poza tym zauważ, że w tym diagnozowaniu jest też zawarte słowo "pojebany", którego ni chuja do żadnej diagnostyki się przypiąć nie da, więc zakładam, ze ludzie zdają sobie sprawę, ze chodzi tu o tzw. "Strassen Diagnose", a nie stan faktyczny.
      A z drugiej strony po porzuceniu oburzenia i śmiertelnej powagi sama zaczynasz jechać w podobną mańkę :p

      Usuń
    2. Zapewniam Cię, że blogaski mają baaardzo demoniczny wpływ :D

      Usuń
    3. Owszem, cholernie poważnie i na serio mnie rażą takie "diagnozy" jako forma obrażenia kogoś i zjechania go. I bardziej rażą gdy robi to lekarz, niż gdy robi to ktoś, kto lekarzem nie jest. Może jestem przewrażliwiona. No dobra, jestem, jak na wariatkę przystało :P
      A to, że wielu pacjentów jest mniej niebezpiecznych niż ten rząd, to w sumie cholernie serio, i to też jest poważne i smutne :P

      Usuń
  15. czyli dobrze już było...widziałam fajny mem, ludziom było źle w gównie po pas, to teraz są po szyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz możemy się tylko modlić! http://zapolske.pl/

    OdpowiedzUsuń