poniedziałek, 20 października 2014

Wymiotnica

Trzy dni w pracy, dzień przerwy, kolejne trzy albo dwa i taki ciąg przez kilka tygodni. W między czasie się dowiaduję, że według posłanek z PiSdu kobiety można napierdalać, bo jak się nie napierdala to gender. A propos gendera, dziś to zauważyłem w kiosku i oszalałem:


Poniekąd zastanawiające jest, jakim cudem pani redaktor, która tuszę feministką nie jest, pisze reportaże, pracuje i takie tam, zamiast siedzieć w domu, rodzić dzieci i dać się mężowi napierdalać. W końcu wykształcenie i praca zawodowa to atrybuty tych feministek przebrzydłych, do których środowiska przeniknęła. Ja pierdolę.  Ale może mój lewacki mózg tego nie ogarnia. (ha, jaki piękny oksymoron mi wyszedł, przecież wiadomo, że lewaki nie mają mózgu, bo im Żydy i pedryle wyżarły).
Potem się dowiaduję, że arcybiskup Gądecki oskarża moich rodziców, że to ich wina, że jestem pedałem, bo kazali mi po sobie sprzątać, a przecież mam młodszą siostrę i winien być to jej zasrany obowiązek. A tak spierdolili mi wszyscy życie i pójdę do piekła
I nie zdaję po raz czwarty prawa jazdy, aczkolwiek po raz pierwszy nie tylko z mojej winy. Fakt, że troszkę się przećpałem Propranololem i miałem nieco opóźnione reakcje, ale gdybym, kurwa, nie czekał na ten egzamin prawie dwie godziny, to bym nie brał drugiej dawki tak na wszelki wypadek. Z drugiej strony egzaminator był tak przykrym chujem, że kilkukrotnie chciałem wyjść na środku ulicy, zalecić mu, żeby się pierdolił i pójść w pizdu.
Wszystko to mnie wkurwia ostatnio i gdybym nie był potworny debilem językowym, to rozważać bym zaczął emigrację, bo życie w tym kraju się robi męczące psychicznie. Nawet się na kurs językowy od dwóch lat zapisać planuję, ale przy moim jebanym systemie pracy nie chuja się nie da systematycznie się uczyć, a lektorka, którą miałem upatrzoną wróciła se do Stanów. Nawet film "bogowie" do końca dobrze mi nie zrobił. Rzeczywiście kawał dobrego kina i ma się nawet dumę narodową w trakcie oglądania, ale cały czas mam przed oczyma wielokrotnie pokazywany na kursie z transplantologii wykres. Gdzie od lat dziewięćdziesiątych liczba przeszczepów pięknie rośnie i nagle w 2007, po słowach tego miękkiego chuja Ziobry „już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie” i rozpętania całej afery, spada dwukrotnie na kolejne dwa lata. Były procesy odszkodowawcze, możliwe, że były publiczne przeprosiny, ale chuja to znaczy dla kilku tysięcy osób, które przeszczepu nie otrzymały.
Przykro mi nie daję rady, koniec ze "stop making stupid people famous", źle mi takie wkurwienie na homeostazę działa. Będę rzygał w sieci.

25 komentarzy:

  1. Widzi doktor, teraz nie dość, żeś jest sodomitą to jeszcze do tego niewychowanym sodomitą. Najgorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem, nie wiem, jakby tak doktor jeszcze feminista był to by było chyba jeszcze gorzej :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Doktór, hany, a nie mogłeś popytać tam wśród egzaminatorów czy byli już z tymi plamami na twarzy u doktorów albo czy długo utrzymuje się taka bladość, bo się nieco martwisz?
    Miękki chuj Z nie zasługuje na ani jedno słowo z mojej strony, więc zmilczę.

    Łyt low.
    Germańska Flądra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, na to nie wpadłem, przetestuję następną razą :)

      Usuń
  4. O, zawsze jak ponarzekam, to będę dostawała w ciągu kilku minut nową notkę? :D :*

    Ja proszę, żeby doktor rzygał w sieci jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zapominaj, ze okradasz tez naród i kosciól z prawdziwego skarbu, jakim jest zwiazek mieszany (tez slowa Arcywariata Gadeckiego). Oraz ze zamieszkiwanie bez slubu jest samookaleczeniem milosci (tego to juz szczerze mówiac w ogóle nie kumam, powtarzam tylko jego slowa).
    I za to tez pójdziesz do piekla!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "samookaleczenie milości", oesu, co za piękna fraza, durna i nielogiczna, ale piękna :)

      Usuń
  6. Doktór może wylewać żale w sieci do woli, ale najlepiej częściej.
    Prawo jazdy Doktór w końcu otrzyma. A jazda rowerem ma swoje zalety - będzie Doktor sprawny i długo młody ;) Na poprawę nastroju zalecam nowy tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko wie doktór, za zimno na rower już dla mnie, a pomysł na dziarę nową mam, nawet dwie, tylko jeszcze miejsce wybieram

      Usuń
  7. poruchaj sobie Duolingo, jest rewelacyjne do nauki jezyka (i darmowe, bylo o nim nawet na TEDzie).
    I nie wierze, zeby ktos, kto skonczyl medycyne, nie byl sie w stanie kopnac w dupe i nauczyc innego jezyka. Mowie to ja, talent wrecz slynny (przyglucha i dyslektyk, a jak zepne poslady, jestem w stanie opanowac jezyk a poziomie certyfikatu rzadowego).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam duolingo, uczę się niemieckiego z niego. jak mi się przypomni :p

      Usuń
  8. Doktorze, naprawdę bardzo dziękuję za wpis. Mój lewacki mózg tego potrzebował, bardzo. Doktor zawsze tak cudownie opisze, co czuję, że działa to wręcz terapeutycznie

    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te, no przesz napisałem, ze lewaki nie mają musku, to jak Ci się może radować :p

      Usuń
  9. Odnoszę wrażenie, że posłanki i posłowie PISu to juz dawno inny świat, inna rzeczywistość, tylko przykro tego wszystkiego słuchać. Nie wiadomo, śmiać się czy płakać... Emigracja to dobry pomysł, bo u nas człowiekowi potrafią robić tylko pod górkę, a język po jakimś dobrym kursie + wcześniejszy wyjazd i oswojenie się z językiem i powinno być dobrze.
    Za prawo jazdy nadal trzymam kciuki, może następnym razem, tylko żeby kolejny był już bez przećpania ;).


    i.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko z kursem problem, bo ni chuja nie uda mi się regularnie wygospodarować dwóch wieczorów w tygodniu

      Usuń
  10. Przyćpam się jutro propranololem bo mam PES ustny i męczyć się będę psychicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PES ustny to luz w porównaniu z osranym testem. I jak poszło?

      Usuń
  11. Ja szczerze przyznam, że z tym genderem to ja nic nie kumam, od kiedy zobaczyłam, jak faceci w sukienkach gadają z ambony, że chłopcy w babskich ciuchach to zboczenie. A jak ja mam ochotę sikać na stojąco, to kto mi zabroni?
    No oprócz mojego chłopa, bo to on akurat u nas zazwyczaj sprząta łazienkę.
    A słyszał doktór, że oni to się w tej dżęder walce na Maryję powołują, bo ona ponoć prekursorką była? Pewnie doktór zna "Jezus malusieńki"? To leci to tak "płacze z zimna, nie dała mu matula sukienki".
    No nie dała.
    Zagrożenie dżęder właśnie!
    Chodzą słuchy, że z PISu była.

    Jeszcze tak se myślę, coby doktór obejrzał "Milion sposobów, jak zginąć na Zachodzie". Mnie tam ostatnio ten film zajebiście poprawił humor.

    A emigracja to świetny pomysł, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sikaj na stojąco, nie daj się samcowi oprawcy!
      "Milion..." widziałem sympatyczny, a całowanie się po lodzie obłędne :D

      Usuń
  12. Jak Ci się bardzo nie chce języka, to Chiny! Oni i tak tu nie mówią po innemu niż swój, od nikogo nie oczekują, że się nauczy ichniego, więc się nawet nie kapną, że coś może nie do końca idzie jak być powinno. A zresztą w medycynie, to jest tyle łaciny, że ledwo widać, że to jakiś inny język.

    Prawo jazdy można też robić w innych krajach niż Polska. Znawcy tematu mawiają, że kombinacja wakacji w Gruzji, wraz ze zrobieniem tam dokumentu, jest całkiem przyjemna. Ewentualnie np. Belgia lub Irlandia, a kolega robił na Słowacji i też jakoś za pierwszym razem zrobił (po paru niepowodzeniach na ojczystej ziemi). To w PL ze wszystkim kłody pod nogi, gdzie indziej jakoś łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że czytam Twojego bloga i jakoś nie zachęcasz do życia i pracy w Chinach, więc na razie nie-e
      ja z kolei słyszałem o Litwie, ale pomysł z Gruzją bardziej mi się podoba :)

      Usuń
    2. Myślę, że miałbyś materiały na bloga i to każdego dnia. Spodobałoby Ci się to, że w szpitalach można palić i że dominuje polityka otwartych drzwi podczas badań. Tu jest ładny spis fajnych praktyk:
      http://www.echinacities.com/china-media/US-Doctor-Shocked-At-Chinese-Hospital-Procedures-Says-It-Resembles-a-Factory-Plant
      Koment od nzteacher80 boski

      Usuń