piątek, 14 września 2012

Advanced learning

Przepraszam bardzo, ale może ktoś mi, kurwa, powie, jak ja się mam uczyć do tego jebanego egzaminu specjalizacyjnego, kiedy napierdalam wiedzę z książki w skupieniu wielkim i nagle pokazuje mi się taki kwiatek:
"w osadzie moczu kryształy o kształcie wieka od trumny".
Super, świetnie. Proszę po takim zdaniu nie myśleć o trumnach i nie wizualizować sobie ich wiek z bogatymi zdobieniami i złoceniami. Nie myśleć i w spokoju przejść do kontynuowania lektury. No ja niestety, kurwa, nie potrafię i we łbie mi cały czas taka jedna siedzi z orzecha włoskiego, rzeźbiona w liście i pędy. Już nawet, kurwa, cały kondukt widzę.
Autorzy podręczników nie idźcie tą drogą. Proszę.

Kilka godzin nauki później (edycja pościka o 20:48)

"W leczeniu wirusowego zapalenia pęcherza moczowego stosuje się trening behawioralny."
To znaczy, że, kurwa, co?! Uczymy wirusy, żeby nie trzymały łokci na stole w czasie jedzenia, mówiły pierwsze dzień dobry i ustępowały miejsca w autobusie? Czy to, kurwa pęcherz ma się zachowywać, nie siorbać zupy i uchylać kapelusza na ulicy?
Przecież mnie, kurwa, rozpierdoli do tego egzaminu.

14 komentarzy:

  1. W moich książkach nie było takich barwnych porównań :) Ale teraz Doktor na pewno nie zapomni jak wygląda wspomniany osad moczu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale taki naprawdę kondukt na wypasie? i koniki kare z czarnemi pióropuszami też doktór widzi? i płaczki zawodzące? i orkiestrę dętę grającę marsza żałobnego? czy taki nieco mniej lansiarski jednak?

    OdpowiedzUsuń
  3. ->dr Tomcio: na pewno doktor miał tylko wyparł :)

    ->Abo: zajebiście, kurwa, teraz sie muszę zastanawiać nad firankami w karocy i mundurami orkiestry

    OdpowiedzUsuń
  4. http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ce8bd55da036e4bba900ed14f81bec62.jpg?1347563143
    zupełnie, ale to zupełnie nie wiem dlaczego mi się zaraz z doktórowom nałukom o kryształach moczu skojarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. ->Abo: nie wiem, może przez te kutasy?

    ->Morphiusz: Szczeklik. O tyle dobrze, że nie Kokot, bo tam większość książki była poetycką metaforą

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się diagnozuje wirusowe zapalenie pęcherza?

    OdpowiedzUsuń
  7. chuj tam z kutasami, doktór, doktór przybliży temat pana Kokota i jego poetyckich metafor. już samo nazwisko jest zachęcające, ale kurwa, podręcznik dla studętów medycyny składający się z metafor poetyckich to coś, co wzbudza mój zachwyt i fascynację straszną.
    niech doktór przytoczy jakęś metaforę poetyckę o medycznym charakterze, bo ja se to próbowałam wyobrazić, ale mję owoce przez wyobraźnię podsuwane zabiły nieomal, więc niech mję doktór w zgubnej niepewności i domysłach nie czymie, tylko cytatę jakimś metaforycznym rzuci.

    OdpowiedzUsuń
  8. --> Abo: Kokot zawiera mnóstwo słów, a mało treści. A studenci medycyny nie chcą powiści, tylko konkretów.
    Doktór nie chce się przyznac kiedy zdaje. To ja sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ->Anonimowy: nie wiem, idź do lekarza, albo coś. na wikipedii pewnie jest

    ->Abo: większość wyparłem, ale pamiętam np. przewlekła niewydolność nerek jest niczym niedokończona symfonia

    ->dr Tomcio: 23.10 i nie wiem, czemu się focha, skoro się nie pytał kiedy:p

    OdpowiedzUsuń
  10. "przewlekła niewydolność nerek jest niczym niedokończona symfonia"
    omatko. okurwa. ojapierdole. żądam podania tytułu i roku wydania, kupię albo wypożyczę, chuj, nieważne, ukradnę jak będzie trzeba, ale póki nie przeczytam nie zaznam spokoju.
    niedokończona symfonia.
    lekarza, umieram.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolego twój styl mnie rozwala

    OdpowiedzUsuń
  12. ->Abo: Choroby wewnętrzne pod redakcją prof. Kokota. wypożycz albo kradnij, bo za drogie żeby kupować

    ->Anonimowy: no ja nie wiem, czy my juz kolegami jesteśmy

    OdpowiedzUsuń