sobota, 16 stycznia 2016

Tak więc ten

Dostałem "Wiedźmina 3" na Gwiazdkę. STOP. Jak już na fejsbuniu pisałem. STOP. Bendem, jak skończem.

Na tym bym mógł notkę zakończyć, bo wyjaśnia to wszystko, ale skoro już tygodniowy zapasa siły woli zużyłem na oderwanie się od konsoli, to dopowiem jeszcze, że jestem oczarowany, zaczarowany i mimo trzech tygodni dość intensywnej gry nadal pod olbrzymim wrażeniem. Z obliczeń wychodzi mi, ze do żywych  wrócę za jakieś tygodnie dwa bądź trzy. Niechętnie pewnie, z ciężkim zespołem odstawiennym.

STOP.

12 komentarzy:

  1. Nieźle. Ja nie chcę wyjść z pierwszej mapy, bo jest taaaaak pięknie! A poza tym na drugiej czeka mnie dylemat moralny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby to jeden, ale ten najważniejszy i w ogóle cały ten wątek powalają! na zachętę mogę dodać, że seksy mogą na tej mapie być ;) i też jest pięknie, a najbardziej, jak na razie, wizualnie mi się na Skellige podoba i muzyczny motyw przewodni tam, o mateńko po prostu

      Usuń
  2. O Jezu, całe 3 tygodnie stracony dla świata?!
    A może mała noteczka przy obiedzie? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało jadam ostatnio- pad dwóch rąk wymaga, a wiadomo jakie są priorytety ;)

      Usuń
  3. Pan tu, panie Doktórze w "Wiedźmina " pyka -a ja gorę...!
    Uboga Staruszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem. Dlatego ja swiadomie nie ide ta droga, bo musialabym z roboty zrezygnowac. A czytac moge i w pracy, wiec dozuje sobie uzalezniacze.
    Ale kusi. Strasznie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś z pracą łączę powtarzając sobie, ze pracuję, zeby dodatek kupić :)

      Usuń
  5. Dr, jaki zawód byś wybrał, jakbyś miał robić coś innego. Nie wiem na jakie studia iść i gdzie szukać pomocy. Już wiesz, że jestem zdesperowany jak tu o to pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w chwilach wkurwu mówię, że trzeba było iść na biologię bezkręgowców. głaskałbym robaki, one są spoko, nie mówią na przykład

      Usuń