poniedziałek, 31 sierpnia 2015

"Wesoła" wdówka

Po fali dyżurów przyszedł był mi urlop. W tym roku postanowiłem ruszyć na polskie wybrzeże. Wszyscy zachwalają w końcu. Tak więc pozwiedzam Gdańsk, do Sopotu się wybiorę, może o Gdynię zahaczę. W ten oto elegancki sposób ukrywam, że skarbiec królestwa jest pusty, zostaję na chacie. Różne takie tam pozałatwiam, na które nie było czasu i może odeśpię. Aczkolwiek to wątpliwe, bo mimo ze wszystkie zakłady pracy wiedzą, ze mam pierdolony urlop, to raz dziennie ktoś do mnie z nich dzwoni i czegoś bardzo chce. I tak, kurwa, oczywiście w czasie mojego pierdolonego urlopu naprawdę marzę o tym, żeby za kogoś dyżur wziąć (wiem, ze powinno być wziąŚć, ale z premedytacją napiszę źle, gdyż jestem lewacką kurwą ze szkoły pruszkowskiej).
A najbardziej na ten dodatkowy dyżur się cieszę, jak się do mnie dzwoni o siódmej rano i wybudza ze snu. No po prostu ręka w majty i zapierdalam. tak więc ten, na razie słabo wychodzi mi to plażowanie i lans na Monciaku.
Na dodatek narzeczony mnie wybył, bo dostał pracę w stolicy, więc chuje muje przeprowadzki też były grane, i  nie ma mnie kto trzymać za mordę w zakresie porządku w rezydencji i nadmiernego grania w gry przeróżne. Jest ryzyko, ze się stoczę, albo szansa na to, zależy jak spojrzeć. A z drugiej strony, mogę se parafrazować poniższy rysunek podeszczu
i mówić: nie mam Iphona, ale mam chłopaka w Warszawie to sobie leżę... suko.
Aczkolwiek, jak znam życie do ograniczę się do suko

14 komentarzy:

  1. Chciałam bardzo podziękować panu doktórowi za objęcie dyżuru, co pozwoliło na utrzymanie pogody na zadowalającym poziomie.
    Lowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypadek to musiał być, to że chcieli, żebym wziął, nie znaczy, że wziąłem :p

      Usuń
  2. Doktorze Jot, upraszam, nadawaj czesciej!

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, ja też jadę za moment na nasze wybrzeże. :) Doktorze, to teraz najmodniejszy kierunek! Muszę tylko jeszcze gdzieś nabyć 20- metrowy parawan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to bardziej płaszcz przeciwdeszczowy i kaloszki :)

      Usuń
  4. mialem napisac, ze zapraszam do klimatyzowanego kraju, ale sie zorientowałem, ze doktor z tych zboczonych, co lubią jak ciepło.

    a w ogóle to szkorbut bedzie w gańsku!!! tak chujowo powrotne na połowe wrzesnia kupilem, że bedziem musieć z katosów do gdańska. bedzie tur-de-poloń, przynajmniej sprawdzę, w którym miejscu pendolino jest wieszak na psy. i z zazdrością zobaczę, co to za kolejkę na lotnisko doktorowi uruchomili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pendolino jest super jestem wielkim fanem. kolejka na lotnisko też niezła, robiliśmy se nią tour w weekend na lotnisko wlanie. trochę burdel i problem z zakupem biletów, bo nic nieoznakowane i chuj wie, gdzie i jakie kupić, ale daliśmy radę. pachnie nowością

      Usuń
  5. nie mam ajfona, nie mam chłopaka, urlop mi się dziś skończył

    źle to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie czeka urlop na przełomie września i października. Całe 3 tygodnie. Urlop mam już zaplanowany - będę zwiedzał okolice w pomarańczowych gatkach i lansował się po mieście niebieskimi lampkami na moim mercedesie. Oj będzie się działo. Nawet mój były pewnie mi zazdrości takiego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wrzodów z zazdrości dostanie, zawsze możesz jeszcze na to liczyć :)

      Usuń
    2. Trzymam za to kciuki ;)

      Usuń
    3. też potrzymam, co mi tam ;)

      Usuń