środa, 5 lutego 2014

Raz dwa

Szybko, szybko, bo czasu nie ma, ale jednak podzielić się chcę częścią dnia dzisiejszego.

Gdyż nie mogę się zdecydować, kto mnie dzisiaj bardziej wkurwił: czy głosujący dziś przeciwko rezolucji przeciw homofobii europosłowie PO z młodym Wałęsą na czele, po którym, nie wiem sam czemu, spodziewałem się czegoś więcej. Czy jednak minister Zdrojewski i 6 mln PLN publicznej kasy rozpierdolonej na kościółek pod przykrywką zasponsorowania muzeum JP II.

Ten brak zdecydowania utrudnia mi zogniskowanie wzbierającej kurwicy, a nie lubię się wkurwiać po łebkach

5 komentarzy:

  1. ja karnego kutasa politycznego przyklejam Jego Swiatobliwosci ministrowi Zdrojewskiemu jednak, bo po europoslach NIE SPODZIEWALAM sie niczego wiecej. Moze pesymistka jestem i na czarno swiat widze, nie wiem. Ale jak mówil poeta "po zdjeciu czarnych okularów swiat ten przerazajacy jest tym bardziej" - wiec czesto nie zdejmuje, dla zdrowotnosci.
    No w kazdym razie minister mnie zaskoczyl i mimo ze w Polsce od 11 lat nie mieszkam, to az sie poplulam konsumowanym akurat brokulem na wiadomosc o 6 mln na kosciólek.
    A tak by the way, pamieta ktos kiedy ostatnio byl jakis pozytywny News w mediach o ksiezach czy kosciele? Bo moze byl tylko ja nie dopatrzylam?
    mahadewi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale o co chodzi? Przecież księża też muszą z czegoś żyć, paliwo do limuzyn samo się nie kupi. A wiadomo, że liczba wiernych owieczek spada, to i kościelna kasa, tfuu taca, zbiera coraz mniej nieopodatkowanego "co łaska".
    A pro po "co łaska". Pamiętam jak byłem na wycieczce (ekhm.. pielgrzymce?) na Jasnej Górze i udałem się do tamtejszego szaletu (tak, tak szalet rzecz ważna). Na samym wejściu zostałem przywitany przez Panią okrzykiem "Płatne!", pytam się więc grzecznie ile, "Co łaska!" słyszę w odpowiedzi. Wyciągnąłem więc z portfela 10 groszy i z uśmiechem na twarzy powiedziałem "To za mnie i za kolegę". Byłem z siebie taki dumny...
    PS
    Do dzisiaj żałuje, że przepłaciłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. probuje ten skurwialy komentarz wpisac po raz 3 i mnie wykurwia raz za razem, bo zlikwidowalem gugleplus, ktore chcialo za duzo wiedziec.

    komentarz do dzisiejszego wpisu brzmi: a mie to lata po walencyjnej czego i doktorowi zycze.

    szkorbut

    OdpowiedzUsuń
  4. ->Mahadewi: jeden punkt na Rostowskiego. Po posłach generalnie też się nie spodziwałem, ale mimo wszystko duże rozczarowanie

    ->Delower: też nie wiem, o co mi chodzi. w końcu żyjemy w państwie wyznaniowym, nie. :) postępku z 10 gr gratuluję :)

    ->Szkorbut: eee, a czemu Cię wywala. przecież nie ma captchy osranej tu. a gugielplus zaiste jest wkurwiający, ale musze mieć, żeby mieć blogaska na bloggerze

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tak z drugiej strony - teraz mi dopiero wpadlo do glowy - ten jeden "u nas" tutaj germanski biskup byl sobie przeciez w tamtym roku strzelil skromna chatynke za 130 mln eurasków i koszty podobno nadal rosna. Wiec co to jest te 6 mln...
    Jedyna otucha ze te 130 mln to nie byly (podobno) pieniadze na emerytury czy edukacje ale koscielne, czyli i tak by poszly na dziwki i drogie samochody. Aczkolwiek rozmach tego przedsiewziecia dosc oszalamia.
    mahadewi

    OdpowiedzUsuń