wtorek, 25 czerwca 2013

Przyszedł dysc, przyszedł dysc, ale łodejdzie sikawica

Zaczęło lać jak skurwysyn w pomorskim, zapowiadają dalsze opady i ochłodzenie. Założę się, że nie zgadniecie, kto ma od wczoraj urlop.
Ja.
Niespodzianka, kurwa, nie?
Ale nie bojajcie się. Jutro wylatam, więc za parę dni zjebanie pogody od was odejdzie, bo będzie zapierdalać do Turcji, żeby mnie tam swoją obecnością ucieszyć. Zajmie mu to trochę, ale niechybnie zdąży, w końcu na dwa tygodnie jadę.
Na południu Teneryfy, gdzie występują cztery deszczowe dni rocznie, byłem dni sześć. Przez ostatnie dwa padało. Przypadek? Nie sądzę.
Tak więc czekajcie poprawy i módlcie się za biednych Turków, albowiem jebana wróżka złej pogody sprowadzi na nich wstęp do Armagedonu.
Mam tylko nadzieję, że powoduję jedynie deszcz i śnieg (i gradobicia i burze), a nie obejmuję działalnością trzęsień ziemi.

14 komentarzy:

  1. No nie zgadłabym!
    Germańska Flądra

    OdpowiedzUsuń
  2. u mje od wczoraj mży przyjemnie, dzięki czemu powietrze jest rześkie i ogólnie bardzo sobie chwalę. się tam dobrze bawi w tej Turcji, wypoczywa i niech się nie zapomni szczszaskać na heban, żeby już całkiem jak ormiański Żyd wyglądał.

    P.S. i tak wiadomo, że tak naprawdę jedzie doktór na wczasy odchudzające w Bory Tucholskie, ale spoko, niech się dalej przed gawiedzią na Turcję lansuje, nikomu nie wygadamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera, szkoda, że Twój wpływ na zjawiska atmosferyczne ma zasięg tylko lokalny, bo już dosyć mam tych upałów :/ Mam nadzieję, że chociaż jakiś chłodny front atmosferyczny do nas dopłynie z tej Turcji...

    No, w każdym razie- Baw się dobrze! I trzymam kciuki za spokojny lot bez turbulencji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnego urlopu :) Baw się dobrze i wygrzewaj :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dochtór a wyjedziesz przed weekendem? bo mię dobra pogoda na ekhem ten tam no na gwałt potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  7. ->Germańska: no wiem, dlatego ujawniłem rozwiązanie tej niezwykle skomplikowanej zagadki

    ->Abo: pff, Ty mi nawet borów tucholskich byś zawistnie zazdrościła, bo wszyscy wiemy, że najdalsze podróże to robisz do lokalnego monopola po fajki, ewentualnie do piwnicy po stare zimnioki i myślisz, że jak zinstagramujesz słit focię w korytarzu swojego mieszkania, to wszyscy pomyślą, że wyjazd aż za granicę swojego osiedla popełniłaś ;p

    ->Gu: no totalnie lokalny, działam tylko w swojej okolicy, ale jak front burzowy będzie za mna pociągał, to może przejdzie nad Tobą. Wyznacz linię pomiędzy 3M, a mniej więcej środkiem Turcji, bo się będe wpierw po centrum i zachodzie kręcił, i sprawdź :)
    przeczytałęm turbulencje i już się porzygałem z nerwów

    ->Agnieszka: serdecznie dziękują ::)

    ->Anonimowy 1: senkju

    ->Żmija: dyć piszę, że jutro, to znaczy dziś. Dziś wylatam, więc szanse na zmianę pogody są :) chociaż chuj wie tak naprawdę, ja sprowadzam złą przede wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niukrywaną radością przeczytała, że Dochtór urlop ma tera, co zwiastuje piekną pogodę na mój urlop, któren to nastąpi z końcem lipca. Życzę jebitnego słońca mimo wszystko and letkich i równych lotów w obie strony :):)

    Bupepa

    OdpowiedzUsuń
  9. To trzymaj się doktorze tam dzielnie (w razie jak by co) a po za tym BAW SIĘ DOBRZE i przywieź fajne zdjęcia i wspomnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale nie lokalnie, bo na Śląsku 13 stopni i deszcz!! Aż będę z uwagą sprawdzać na blogach z Turcji, czy tam leje! Pozdrawiam
    ps. Ale mój Stary Truteń ma znacznie gorzej, bo on do jakiejkolwiek firmy by się nie przyjął do pracy, to tam się od razu wszystko pierdyczy! Padło nawet laboratorium ciepłownicze!! I szkołą jazdy, w której uczył, i ZLO, i w szpitalu zaczęło się bydlacić! Więc o ile Naddottore ma urlop najwyżej ze dwa, trzy razy w reoku, to mój Stary Turdoł pracuje cały czas ;-)) Więc ogólnie przekleństwo Naddottorowe nie takie straszne! Pozdrawiam, udanego wypoczynku życząc

    OdpowiedzUsuń
  11. I link do tureckiego bloga podsyłam, coby i inni śledzić sobie mogli ;-) http://www.tur-tur.pl/ Jeszcze raz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuhwa, Doktorze, niech sobie Doktor oczyści wszystkie czakry, klątwy do 7 pokoleń wstecz, bo życ się nie da! Czekałem ja cierpliwie do końca sesji z myślą o Igristoju pitym na plaży i co? Miesiąc słonko napierdalało, kusząc i rozpraszając, a gdy przyszedł dzień upragniony to lało się ze mnie i to nie z powodu upału.
    W przyszłym roku proszę ja grzecznie o wzięcie urlopu wczesniej, coby po farmie pogoda była zacna.

    Phi.

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu urlop?! Jeszcze Doktór nie wylizał się po pokąsaniu przez meszki. A w tej Turcji na pewno latają jakieś paskudztwa :P
    P.S. Gdy już Doktór się całkiem strzaska w promieniach słońca, to oczywiście wrzuci fotkę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dochtór to ja zapraszam do siĘ no bo jak żeś jest Jeźdzcem Pogody i wszędzie tam gdzie się pojawiasz cacy pogoda jest bestialsko przetrawiona na końskie łajno to może u mnie skutek będzie odwrotny. Przyjedziesz Dochtór do Krainy Deszczowców i zmienisz tą deszczową ujnię na drugą Saharę. Plizzzzz.

    OdpowiedzUsuń