poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Up and down

Dzisiejszy panel dyskusyjny podzielony będzie na dwie części. Można sobie wybrać  pierwszą i pozostać w świecie pięknym i różowym, albo ominąć ją i przejść do fragmentu, gdzie ma ochotę się zrobić double facepalma z następczym headdeskiem. Oczywiście zaleca się czytanie obu, bo wtedy będzie równowaga psychiczna i w przyrodzie, nie powstaną nowe czarne dziury, a co najmniej jeden motylek, choćby się zesrał, machaniem skrzydełek nie spowoduje huraganu gdzie indziej

Część I
Dobsz, to na pewno bardzo źle o mnie świadczy, ale odkąd się dowiedziałem o drugim życiu wróżbity Davida z EzoTV, czy innej KosmicaTV, jeden chuj zakładam, to szczery uśmiech mi z michy nie może zejść.  Kojarzycie państwo? Jeśli nie to TU jego sztandarowy występ. Zresztą każdy do tej pory obejrzany mnie rozkładał na łopatki. Niezależnie od tego jakie tony szitu ten pan wciskał innym, którzy, nie ukrywajmy sami są sobie winni (no kurwa, nawet ja przestałem wierzyć w "Skandale", jak miałem naście lat, a byłem w tym zakresie ostro upośledzony i do tej pory można mi byle kit wcisnąć), to uważam, że jest na swój sposób uroczo popierdolony i jak się zdaje lubiany przez rzesze dzwoniących. A tu, kurwa, popatrz wróżbita David się okazuje być 25-letnim Peterem z Berlina, który za odpowiednią opłatą pokręci ci nie tylko wahadełkiem i sprawi nie tylko rozkosz astralną. Kumacie ten szok w naszym zaścianku? Już jego kumpelki i koledzy z pracy powiedzieli, że to fefe, nieetyczne i cały świat w chuja robił. Grzech, sodomia i nie będziemy z tobą pracować. Wszyscy oceniają tylko, nikt nie docenia piękna tej absurdalnej sytuacji. A jest piękna w chuj przecież. Wróżbito Davidzie tak dalej! Trzymam kciuki, bo osobiście rozwojem pana kariery jest zachwycony.

Część II
tak trochę przeciwko mnie ta część, bo do tej pory to jechałem po kościele i prawicy, ale stwierdziłem, że głupotę należy pokazywać palcem niezależnie od źródła. Poza tym dostanę pierdyliard punktów za obiektywność, które potem będe mógł sobie lekkką reka rozpierdolić na przyjemności
Udział w historii biorą Adam Kępiński (SLD), Roman Kotliński (Ruch Palikota) i Piotr Chmielowski (Ruch Palikot). Wszyscy panowie są posłami na Sejm, więc założenie było, że będą zajmować się sprawami ważnymi i nie będą pierdolniętymi w łeb debilami, którzy oblizują palce z gówna twierdząc, że to czekolada. Tak więc panowie ostatnimi czasy wzięli się za lekcje religii, żeby udowodnić, że są chujowe. Zamiast jednak pozostać przy dyskusjach, czy powinna być z nich ocena, czy powinny te lekcje być w szkole, czy przy parafiach, czy dzieci są społecznie zmuszane do uczęszczania, zaczęli napieprzać kijkiem w krowi placek. Panowie ci doszli do wniosku, że religia katolicka jest zagrożeniem całkiem nowego typu, że opowiadanie o cudach popełnionych przez Jezusa, może doprowadzić do degeneracji młodego umysłu i to nie w sposób w jaki dotychczas uważano. Może nawet prowadzić do śmierci i ciężkiego kalectwa. Otóż nie powinno się opowiadać, że Jezus chodził po wodzie, bo dziecko może pomyśleć, że ono też tak umie i pójdzie i się, kurwa, utopi. Jak wiadomo wszyscy rodzice są kretynami i nie są w stanie wpoić potomkom, że chodzenie po wodzie to dość chujowy pomysł. Dziecko samo też nie zauważy, że jak wlezie do tej wody, to jakoś na powierzchni stopami się nie utrzymuje, będzie twardo napierdalać dalej bo jest dzieckiem bożym. Nauczanie o przemianie wina w Kanie spowoduje, że dzieci zaczną myśleć, że pędzenie bimbru w piwnicy i nielegalny handel alkoholem bez akcyzy, to zajebisty pomysł i w pizdę interes. A rozmnożenie chleba i ryb da im sygnał do opierdalania się, bo ktoś im przecież żryć da, a jak nie da, to cóż, będzie się jednak trzeba za ten handel bimbrem wziąć. Ja pierdolę, śmiech na sali. Cyce mi opadły, jak o tym przeczytałem i do tej pory się wloką po ziemi. Czy panowie są jacyś, kurwa, jebnięci? Czy naprawdę uważają, że zajmują się czymś istotnym i nie znajdują większych zmartwień u przeciętnego obywatela?  Nawet zakładając, że robicie to rzeczywiście tylko dla szumu medialnego, jak wspominacie, to weźcie pod uwagę, że nawet w opinii umiarkowanego antyklerykała, jak ja wychodzicie na naprawdę ciężkich imbecyli.kij w garść i do gęsi, a nie mi się, kurwa, za politykowanie brać. Nie idźcie tą drogą do kurwy nędzy. Najlepiej w ogóle nigdzie nie idźcie, bo są duże szanse, że nawet z chodzenia wam wielki chuj wyjdzie.

11 komentarzy:

  1. no chyba, że po wodzie to chodzenie... to wtedy dadzą radę...

    OdpowiedzUsuń
  2. A panowie to są starsi od Eppona, i Eppon sobie tak myśli, że jak ona uczęszczała na lekcje religii, co uone byli we parafii, to te Panowie tym bardziej. I czy my próbowaliśmy chodzić po wodzie i się utopiliśmy?
    Czy ja próbuję nic nie robić żeby mieć na chleb, bo tak czy siak mnie ktoś da ? No ja nie, ale Panowie, widzę, znaleźli sposób. To może ja się w takim razie wezmne za ten bimber? Bo jak mnie nie chce nikt dać pracy, bo mam dwójkę dzieci; a za bycie praczką, sprzątaczką, opiekunką do dzieci i gosposią 24h we własnym domu, mam w tym kraju odłożone na emeryturę 0 (słownie: zero złotych/ groszy)i za państwowe przedszkole zapłaciłam za miesiąc marzec 470 (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych), to może jednak ten bimber to jednak dobry pomysł jest? Zwłaszcza, że tatko we piwnicy zostawił w spadku aparaturę i baniaczki w koszach wiklinowych, jakby przewidująco. I że pomysł z bimbrem mniej chujowy wydaje się być, bo lepiej okradać złodziei, tfu znaczy Państwo chciałam powiedzieć, niż okradać społeczeństwo, nic nie robiąc i pieniążki niemałe za to otrzymując.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze wybaczenia upraszam, że tak posta pod postem, ale mnie się kawałki z Sagi o Wiedźminie, Pana Sapkowskiego autorstwa, przypomniały dwa:
    "- U nas, w Crinfrid - mruknął Boholt - trzymają takich w obórce, na łańcuchu i dają kawałek węgla, wtedy oni na ścianach cudności malują." I drugi: "Siada taki i wypisuje osielstwa, pióro w nocniku maczając, a głupie ludzie wierzą."

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Cię, nic nie poradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. doktór, a wziąłeś pod uwagę, że oni se jaja robią stosując retorykę żywcem zerżniętą z tego, co KK pierdoli np na temat książek o Haroldzie Portierze tudzież o innej strasznej młodzieżowej literaturze szatanistycznej? bp ja dokładnie takie mam wrażenie, że oni se wzięli argumentację z oszołomionych prawicowych środków bardziej lub mniej masowego przekazu i przyłożyli do sztandarowego dzieła literatury chrześcijańskiej. rili, przypomnij sobie, z jakich powodów odradzano lekturę harypoterów oraz uczęszczanie na koncerty Madąki czy Lejdigagi. tylko, że jak takiej argumentacji używał kościół, to jakoś nikt debilizmu i absurdalności nie widział, dopiero odniesienie takich z dupy wyjętych opowieści do biblii daje świadomość, że to brednie są.
    tak mję się zdaje w każdym razie.

    OdpowiedzUsuń
  6. a wróż Dawid cudny, od tego odcinania klątwy mieczem sprawiedliwości do czwartego pokolenia zmarłam absolutnie. że on kurwa jest w stanie zachować przy tym powagę śmiertelną, to został dla mnie guru samokontroli, bo ja bym to mówiła łkając strasznie i lejąc łzy rzęsiste :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ->Witch: mogliby spróbować chociaż ;)

    ->Eppon: jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. na pewno miljony dzieci się potopiło, a drugie tyle siedzi zamknięte w piwnicach i napierdala bimber. trzeci zaś milionik zdechł z glodu, bo mu nikt chleba z rybą nie dał. dlatego mamy niż demograficzny teraz :)
    a cytacik z cudnościami malowanymi węglem należy do moich ulubionych :))

    ->Anonimowy: no ja też nic :)

    ->Abo: bardzo wątpię. nie, nawet jestem przekonany, że nie mieli na myśli wytykania absurdalnej katoprawomowy, a jeśli nawet tak ni stąd i ni z owąd, tak właśnie se to wymyślili i zapomnieli o tym powiedzieć, to zniżanie się do tak idiotycznego poziomu i wymaganie, żeby traktować ich serio wydaje mi się jakieś słabe. a kretynizm argumentów kk widziałem i pewnie coś tam na ten temat mówiłem ;)
    ale że Ty Davida wcześniej nie znałaś, nie mogę uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadłam przypadkiem i już zostaję :) Piknie napisane. Popieram, zgadzam się, przyklaskuję.
    Co do Davida/Petera- sławetnego wróżbity, to podobnie jak przedmówczyni Abo wyjść z podziwu nie mogę, że facet może zachować taką twarz kamienną, podczas gdy ja oglądając go z drugiej strony telewizora leję morze łez- ze śmiechu rzecz jasna. No cóż, ma facet dar.
    Pozdrawiam.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  9. doktórze najdrożsiejszy, już doktórowi na fejzbuczku wrzuciłam, ale i tu linczka zapodam, żeby doktórowi nie umkły informacje ratujące przed zbeszczeszczeniem duszy przez moce zua.
    www.ekspedyt.org/asadow/2013/04/24/11604_furtki-dla-demonow-uwagi-egzorcysty.html

    niech doktór już żadynch wróżbitów nie ogląda więcej i niech też doktór gier o tron nie paczy, bo to wszystko szatanistyczne bagno i potępienie wieczne amęt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Się nie utopiłam, bo ja bardzo nieuważna byłam na lekcjach katechezy, jak mnie już tam przez przypadek przywiało... A co do wróżbity, to co kogo obchodzi, jaką on ma profesję poza wróżeniem? Dar Boży ma i do tego, i do tego, widocznie ;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. doktor miał nie czytać już pudelka! ;)

    OdpowiedzUsuń