wtorek, 21 sierpnia 2012

Duże chłopce


Po dwóch miesiącach wakacji mój kot wrócił od moich rodziców. Znaczy kota, to ja tam zawiozłem, wróciło tłuste bydlę, bo on tak miauczy, jak się otwiera lodówkę i jak się robi coś do jedzenia, i jak się je, i takie to smutne, więc jak mu nie dać. Zaliczył już jedno odchudzanie, teraz po raz kolejny przywrócimy do formy.
A ja, ja to się wielki stałem też (żeby nie było tłusty nie jestem), ale stabilnie od miesięcy i staram się nie ufoczyć teraz, bo przez tę jebaną naukę nie mam czasu biegać na wf, a rower nie wystarcza, a nie jestem w stanie odmówić sobie lodów, tak z pół litra parę razy w tygodniu, bo przecież jestem, kurwa, biedny i nieszczęśliwy, nie. I tłustszy się nie robię, bo nadal rozmiar M wchodzi mi na dupę. Chociaż kupiłem sobie ostatnio gacie japońskiej firmy i się dowiedziałem, że europejskie M to japońskie XL i zacząłem se fantazjować, że jak już będę tą sławną modelką i pojadę na wybieg japoński, to tam dopiero urwę dupę, bo nie dość że duży i wysoki, to jeszcze włochaty, wiec wszystkie japońskie ciotunie ochujeją na moim punkcie (w sensie, że co to za dziwo przyjechało, bo na majty w dół i spust na klatę, to tylko po cichu liczę) i dopiero będzie można sobie vipowską karierę wtedy zacząć robić.

12 komentarzy:

  1. Nie ma rady - na pewno Doktór się roztyje okropnie przez tę naukę i będzie kupował rozmiar L albo nawet XL. I będzie modelką puszystą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej od XL brzmi dupa w rozmiarze full-HD

    Fi.

    OdpowiedzUsuń
  3. E, oni tacy mali, śmieszne włosy łonowe mają, chciałbyś być takim Chuliwerem tam?

    KP

    OdpowiedzUsuń
  4. Ping pongi niestety urodziwe nie są, mają małe fujary i bzykają się po ciemku.

    OdpowiedzUsuń
  5. I może wlasnie o to chodzi? Zasada kontrastu ;]

    Fi.

    OdpowiedzUsuń
  6. ->dr Tomcio: do tej pory w stresie chudłem, więc mam nadzieję, że sie tendencja utrzyma

    ->Mer: nie-e, bo jestem samczykiem, a Grycanki nie mają samczyków, są plemieniem żeńskim. a tak z innej mańki córki są rzeczywiście za grube, za to matka jest fajną i dobrze ubraną odpowiedzią na lansowane wszędzie szkielety

    ->KP: chciałbym, chciał. bycie obiektem żądzy jest generalnie fajne,a Japończycy zdają mi się potwornie sympatyczni. śmieszne włosy łonowe?- nie takie cuda się widziało

    ->Sak: ale doktorze ping-pongi to Chińczycy, a ja chcę do Japonii- tam wszyscy są z mangi i są czarodziejkami z księżyca. poza godzillą

    ->Fi: ładne:), ale nie zamierzam mieć dupska, które trzeba oglądać w trybie pełnoekranowym. no i właśnie przez kontrast maja na mnie lecieć

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jak tak,to specjalnie dla Doktora:
    http://www.youtube.com/watch?v=8Uee_mcxvrw
    cmok!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam na zdjęciach z wypadu na kącert Madąki zaobserwowałam u doktóra piąty miesiąc ciąży gastronomicznej.
    ale nie ganię, ależ skądżę. przesz rozumię, że doktór zanim celebrytką został musiał z cellulitem i zmarchami walczyć wiadomą metodą chałupniczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. ->Zu: bardzo ich uwielbiam :)

    ->Abo: już jest mniej i będzie coraz lepiej. za to twoich foci nie widać, aż tak źle jest? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja, jak doktór wie, jestem królową świata całego o urodzie tak okrutnie porażającej, że z troski o przypadkowego widza nie wklejam.
    żeby widz nie oślepł tudzież nie postradał zmysłów z zachwytu i miłości do mję. bo już mje się wielbiciele ani w piewnicy ani w komórce na mietły nie mieszczą.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wątpię, że uroda twoja poraża i to okrutnie. wyżera oczy i odbiera zmysły, ale czy mogłabyś rozważyć pisanie uroda w cydzysłowiu? ;>

    OdpowiedzUsuń