czwartek, 3 maja 2007

Tytułem wstępu, przed, być może, jeszcze jedną notką na temat przekurwaprowadzki

orzystając z chwili wolnego czasu na dyżurze.

Żyję, mam się tak se. Chyba mi się zwoje nerwowe do nowej sytuacji przyzwyczajają. Będę miał nowe synapsy, kurwa. Bym se je chętnie podarował i został w Sopocie. Z większą korzyścią by to było. Dla mnie na przykład. A poza tym to jestem nieszczęśliwy.

Mieszkanie zajebane kartonami, nie mam siły ani ochoty rozpakowywać. Zwłaszcza, że wszystko i tak sie nie zmieści. Zwłaszcza, że z niektórych rzeczy i tak nie korzystałem. Zwłaszcza, że o niektórych się dowiedziałem, że są, dopiero w trakcie pakowania. A poza tym jestem leniwy i nieszczęśliwy.

No niech mi ktoś powie, na chuj, nam osiem półmisków, trzy szpachelki, takie, kurwa, coś do kręcenia ciasta, jak żaden z nas nie potrafi robić i mu się nie chce uczyć i zapas żarówek na następne milenium? Hy? Po co? I tak nie wiedziałem, że są. Chyba jakąś wyprzedaż garażową urządzę, czy coś. Lumpeks też otworzę. Przynajmniej się kilku koniaków pozbyłem. W ramach histerii część nawet doustnie zastosowałem (rzyg, rzyg). A poza tym jestem nieszczęśliwy

Jeśli ktoś w ramach pocieszenia chce mnie w sobotę upić, to jestem otwarty na propozycję. Bo parapetówki na razie nie będzie. Bo jest syf i malaria. I jeszcze trzeba sąsiadów obaczaić. Średnia wieku około 120 miliardów lat. I trzeba się nowych zasad nauczyć-domofon po 22-iej zamykać na dwa zamki! Bo chuligani jeden mogą łomem wyważyć. I na ten przykład podpalić wycieraczki. Nie wiem, czy są też jakieś spotkania modlitewne też. Się przez ostatnie półtorej roku odzywacziłem od jakiegokolwiek sąsiedztwa. A poza tym jestem nieszczęśliwy.

Buziaczki, całuski

Edit/dodane 21:43

O boziuboziuboziu i na dodatek znajomi kupczą moimi wdziękami. Zostałem poproszony, żeby w ten weekend oprowadzić 19-letniego Hiszpana po scenie gejowskiej 3miasta i upić się z nim. O matkomatkomatko. Przecież nie umiem postępować z dziećmi i ich nie lubię, gejowskiej sceny (za wielkie słowa, kurwa) 3miasta też nie.

Boszeboszebosze, czy na zakończenie wieczoru mam się z nim pieprzyć do upadłego, czy jak. Co się z takimi robi? W tym zakresie nie mam doświadczenia, gdyby o te 20 był starszy, to by był w moim targecie. Czy to nie pedofilia?

I w dodatku czuję się zobowiązany z nim wybzykać, chociażby po to żeby podkurwić Mimi, która swego czasu była na niego napalona (chuj tam, że po pijaku i przez jeden wieczór) :*

Fakfakfak, albo mnie ktoś wesprze i towarzyszyć będzie i chłopca niech se do wyra bierze i moją wdzięczność też, albo się jakoś wykręcę. W końcu stary już i dojrzały ze mnie mężczyzna, więc mogę mieć swoje fochy.

I dlaczego nikt mnie, do chuja, nie umawia z atrakcyjnymi 30-40-latkami, co?

komentarzy: 27



baran

2007-05-07 23:10:00 | 213.158.196.71
  Jak już wcześniej wspomniałem, wymienię lokatorkę szt. 1 na WC-kompakt z montażem. Teraz to dorzucę nawet sąsiadki moje ukochane, stare prukwy w dupę jebane! Ot!


rak

2007-05-07 22:29:07 | 212.51.199.173
  ja tam lubię swoich sąsiadów, zwłaszcza kilku hindusów i kilku arabów, mogę im wybaczyć to, że grają w kosza na korytarzu bo są piękni, śniadzi i ładni, ale jak nie zaczną ze mną sypiać to chyba przestanę:/


dzas

2007-05-07 19:50:15 | 85.193.247.19
  a mnie wkurw bierze gdy co niedziele o 8.00 odkurza sasiadka na gorze a 13.00 bije kotlety ta z boku i ten kurwa szczurzy jamnik ujadajacy za kazdym razem gdy tylko wychodzi..
jedynie zboczony dziadek jest ok.
:)


dr J

2007-05-07 16:43:28 | 80.55.51.32
  -> Deus: Ale ja nie mam nic przeciw temu, żeby ktoś chodził do łóżka z 19-latkami. Mnie po prostu takie stwory, jako partnerzy seksualni przerażają i nic, a nic nie biorą. A ostatnio coraz więcej takich na mnie leci. Pewnie moja niesamowita samczość podnieca:P

Na Toksykologie ryb cały czas jestem napalony:)

->Dzas: Na razie sąsiadów widziałem wliczbie 2. Nr 1 po trzydziestce nawet niezły, może mnie uwodzić:)

Nr 2 lat 50- samozwańczy dozorca. wczoraj przeprowadzalismy dysputę na temat zajebanej klamki od bramy. Nic się przed nim nie ukryje. Reszty nie widziałem, ale odkurzanie w sobotę o 9:00 nade mną uznaję za chamstwo.

->Misz: Ależ, ależ ustaliliśmy tylko, że wszyscy jesteśmy niesamowicie ładni.

Ponad to w kategorii- ładny, z najbardziej krzywą mordą i najmocniej napierdolony, od kilku spotkań zajmuję zaszczytną pierwszą pozycję. Zwłaszcza we fragmencie najbardziej napierdolony.

->Uzbrojony: po a)to chce przede wszystkim punkty de i e skoro, taką tajemnicą objęte. Po be) to czy posłaniec, jeśli trafi w moje gusta, wymagające bardzo świadczyć będzie inne usługi? Po ce) adres vulneri@o2.pl :) Przede wszystkim wnosi się o przesłanie nagiego zdjęcia posłańca:)


uzbrojony

2007-05-07 02:17:34 | 212.76.37.202
  di e cenzura zdjeła bo alkowy dotyczyły :)
na jaki adres wysyłać posłańca - dorodnego i przystojnego [wybierzemy takiego reprezentacyjnego, toż to ze stolycy jedzie, musi wygladac godnie] ?


misz --> drJ

2007-05-06 23:40:17 | 212.2.99.85
  no chyba ustaliliśmy, że najładniejszy jestem ja (według zasady im tłustsze tym piękniejsze)


dzas

2007-05-06 16:39:38 | 85.193.247.19
 
oj nie było mnie trochę a tu doktór taki zdołowany i bzie i buuu.. jejku jejku co się dzieje??
u mnie w kamienicy też średnia wieku ponad wszystko i karmią koty nałogowo i psy wyprowadzają na kupkę i siku o 6.00 rano.. i jakoś przyjaźni sąsiedzkich nie będę nawiązywać.. już rok trzymam się w postanowieniu i nic mnie nie złamie.. chociaż piętro wyżej pojawiła się niezła dupa do oblookania.. ech :P
a z 19-latkiem to proponuję do wesołego miasteczka zaprowadzić i lody kupić albo watę cukrową :D myslę, że będzie uszczęśliwiony hehehe
pozdrowiam i całuski :D


deus

2007-05-06 16:23:19 | 213.199.220.210
  Oj kaman! Byłem w łózku z 19 latkiem. Nic strasznego. Nawet nadrabiał braki techniczne duzym entuzjazmem:D Abstrahując od faktu, ze niektorzy z moich wychowanków byli starsi od niego;D (to był ten moment kryzysu moralnego)
Poza tym cały czas mam dla Ciebie ową "Toksykologię ryb". Więc jesli znajdziesz miejsce na półce po oproznieniu n pudeł, to let me know;D


dr J

2007-05-06 14:59:48 | 83.25.224.4
  ->dr P: ale pawika chyba nie było, co? A za zdjęcia przecudnej urody dziękuję.

I nie są takie straszne jak myślałem

Kilka do oblukania na www.jest1817.blogspot.com Ten najładniejszy to ja:)

I się przyznawam, że to nie ja doktorowy cycek oplułem

->Baran: Cygan, phi. Powtórzę, phi:)
Już wybaczyłem, ale i tak masz przejebane :)

->Rak: A co, trzeba było cos orginalnego wymyśleć, jak ludzie się wciąż i wciąż dopytywali skąd ja. I ormiański, bo ładnie brzmi, mało kto kojarzy co to i gdzie i się cieszą, że mają wytłumaczenie dla moich azjatyckich rys i chuj wie gdzie je widzą

->Ab: A wiedzą, że nawet pomyślałem o Was w tym kontekście, ale dziecko się rozchorowało i nie przybyło. Następną razą od razu Wam podeślę. Korzyść dla wszystkich będzie:)

->Klau:Diush: Oj tam nie pierdoli, się nie focha i od starzyzn nie wyzywa:) Do młodzieży nic nie mam. Zwłaszcza płci przeciwnej. Zwłaszcza kiedy wielbi i podziwia:)Ale wizja miĘ w łóżku, tudzież zabawiającego w inny sposób 19-latka rozpierdala mnie po cyce, po prostu. A bi niestety nie jest, Mimi starała się przetestować głębokim dekoltem:p


klau:Diush

2007-05-06 11:13:39 | 88.156.65.7
  Głupio mi tak, z taką starszyzną (bez obrazy!) tu przesiadywać. Ja tam się wcale jak dziecko nie czuję. Szkoda, że ten Hiszpan nie jest bi :( :P


absolutnie

2007-05-05 18:51:17 | 89.78.129.223
  Nam go możesz oddać ! My wiemy jak z małolatami postępować ! A co ! :)))


rak

2007-05-05 12:00:35 | 212.51.199.173
  Ormiański Żyd:)
Interesujące:)



baran

2007-05-04 16:55:39 | 213.158.196.98
  Kiedyś wkręcałem ludziom, że moja babka to Cyganka ;) I większość wciągała :P Ach ta naturalna opalenizna ;)


drP

2007-05-04 16:51:23 | 89.171.48.178
  i co tera doktor fosza strzelil, kurwa wzywany abonent ma wylaczony aparat!!!

a kod mam "pawjk" hihi, czyżby proroczo?...;D


dr J

2007-05-04 16:18:44 | 84.10.232.214
  ->Baran: nad wybaczeniem się zastanowię. Chwilowo bardzo się mię podoba mówić "Masz przejebane" :)

->Misz: sie nie pomyliły strony, tylko spróbuje powiedzieć, ze na Azjatę patrzę. Tylko spróbuje [ostrzeżenie].
A teraz jak się już odezwałem, to następne proszenie też do mnie należy czy jak? Czy sie dzisiaj spijemy i mi wybaczymy?

->Dr P: No przecież wyraźnie stoi, że mam południową urodę, a nie hiszpańską (muchę). A Bułgar też południowiec. Jak na razie wszyscy się łapia na to, że jestem ormiańskim Żydem:P
I ja już przemyślałem i się ukajałem i już 2 razy do doktór telefon z mobajla wykonałem, ale doktór nie odbiera. A dziś wyjście nocne na tańce jest planowane i na alkohol też.


drP

2007-05-04 12:05:58 | 89.171.48.178
  urode hiszpana ma, buehehehe, predzej bułgara ;D

ja bym to dziecko do ruchania wzieła, ale jak pedał to na mnie nie poleci

natomiast co do drugiego proszenia to sie zgadzam z miszem, niech to sobie doktor dobrze przemysli i zastanowi sie nad swoim postepowaniem ;>




misz --> drJot

2007-05-04 01:48:46 | 83.25.251.138
  doktorowi się chyba strony świata pomyliły!
a się odezwie co?
bo tera doktora kolej bo my tylko do drugiego proszenia działamy


baran

2007-05-03 23:35:59 | 82.160.15.2
  Ja też ponoć mam, ale do Hiszpana mi daleko :P

No dobra, niech mi wybaczy tę gafę... :D


dr J-> Baran

2007-05-03 23:28:49 | 83.16.241.164
  Baran, masz przejebane!

Czego, kurwa, chce od południowej urody?!

Se, kurwa, wyobrazi, że tez taką mam! :)



baran

2007-05-03 23:25:50 | 82.160.15.2
  Wymienię lokatorkę, względnie żelazko na WC-kompakt z montażem.


baran

2007-05-03 23:23:41 | 82.160.15.2
  W zasadzie dwie lokatorki też mam. Z tego też byłby niezły zarobek ;)))

Będzie na Wybrzeżu, niech się nie zdziwi!

A co do Hiszpana... hmmm, nie mogę Ci pomóc, bo 1) nie znoszę takiej południowej urody (a fe!), 2) jestem zajęty (w obydwu znaczeniach), 3) daleko,
ale wiedz, że masz moje psychiczne wsparcie :D

Jak go zabawić? Przegoń po Trójmieście, niech się zmęczy (będzie bardziej ekonomiczny), daj trochę alkoholu i papierosów (żadnego jedzenia!), i poczekaj aż zaśnie. Wtedy 112, hasło 'pijane dziecko w centrum' i najdroższy hotel w mieście :D


dr J

2007-05-03 22:30:18 | 83.16.241.164
 
->XK: Taaa, pierdyliard dyżurów mogę wziąć, ale kredytu i tak mi nie dadzą, bo rezydent jestem

->Baran: Takie sikające to mnie nie przestraszają, bo to pierdolnięte i z takimi, to mam świetny kontakt:) żelazka przywiezie, jak będzie na Wybrzeżu to spółkę z.o.o.założymy

->Uzbrojony: Szpachelki niestety nie do ciasta, tylko takie do wygładzania tynku i innej farby, dlatego mnie dziwi, że w domu są. Wypieki też łapą są brane.

Żarówki nieenergooszczędne.

Poza pkt a) i b) resztę gotów jestem b. chętnie przyjąć, bo się przyda. Interesują mnie zwłaszcza nie wymienione pkty d) i e) :)

Powiadomienie sąsiadów, że jestem lek. będzie ostatnią deską ratunku. Nie mam ochoty na przychodnie w domu.

->Secabra: no to przecież oczywiste, że nieszczęśliwość, także z tego powodu, ale dawno się nie rozczulałem nad sobą, więc mam dyspensę.

->Cleo233: za odwiedziny dziękujemy, buźka też:)

Czy patent z wroną działa także na nazioli, dresiarzy etc. Tzn. czy nasadzony dupą na kij ubity dresiarz, odstrasza innych? Zapach gotów byłbym znieść, ubić też mogę:)






Cleo233

2007-05-03 21:25:36 | 83.16.139.252
  A u mnie sąsiedzi wzieli zdechłą wrone (albo ją sami zabili, nie wiem do końca), wsadzili jej kijek w dupkę, rozłożyli skrzydełka na druciku i wrona robi za stracha na inne wrony:)) Tylko, że juz jest lekko nieświeża:)) Pozdrawiam serdecznie:)) Bedę tu wpadać:)) Buzia:))


secabra

2007-05-03 17:58:07 | 83.175.144.14 10.2.36.45
  >A poza tym jestem nieszczęśliwy.
Może to "psychiczna skolioza" spowodowana przeprowdzką, że taki nieuszczęśliwony?


uzbrojony

2007-05-03 14:34:08 | 212.76.37.202
  stolyca melduje zapotrzebowanie na szpachelke do cista, bo nozem od lat wciaz kroi i paluchem wykłada na talerze... czystym co prawda ale paluchem...

a i zarówki jak energooszczedne to poprosze bo sie wlasnie koncza...

w zamian oferuje:
a/ 2 nieuzywane opakowania spinaczy do wieszania bielizny
[i tak susze na suszarce na balkonie]
b/ patelnia teflonowa niuzywana [mam sentyment do starej]
c/ zestaw do founde wraz z pudłem[uzbrojony niecierpi founde i sera] nieuzywane
f/ wieszaki do obrazów rozmiar XXL[za duze jak na potrzeby mieszkaniowe uzbrojonego]
g/ dywanik pomaranczowy do lazienki nówka jeszcze w folii[nie ten odcień, kupowany był w okularach slonecznych]
.....

prosze sie nie smucić ... zawsze mozna przekonac modlacych sie sasiadów ze lepszy gej dohtór na chorobę niz zdrowy heteryk

a wycieraczki co ciekawsze samemu podpalic poco zaraz lomem zamki niszczyc
....
[witamy rozdkiewki,pierwsze witaminy wiosny]


baran

2007-05-03 11:29:03 | 82.160.15.2
  E tam, u mnie sąsiadka ostatnio robiła siku przed blokiem. Centralnie, na środku trawnika. Nie pierwszy raz, tak poza tym. A druga przyszła do mnie, żeby mi powiedzieć, że ma wirusa. Znaczy, że chora jest. To jej odparsknąłem, żeby do lekarza poszła i się teraz obraziła :D

O kartonach wspominać nie będę, bo sam mam z tym problem...
W Poznaniu mam za to nadmiar żelazek, też może zrobię jakoś wyprzedaż :D

No i w sobotę chętnie bym się upił, ale daleko, daleko ;p


xk

2007-05-03 10:51:36 | 83.30.99.208
  się, kolego J, budować trza;) 10000 dyżurów w miesiącu i jakoś będzie:)