wtorek, 22 marca 2016

Stażcepcja

Na kolejnym stażu jestem. Już zacząłem pisać, jaki biedny jestem na nim, ileż nieszczęścia, że już, kurwa, od ośmiu lat, co rusz po obcych oddziałach i klinikach popierdalam, że ja już, kurwa, nie mogę i nie wytrzymię, ale postanowiłem się nie mazać. Nie napiszę więc jaki biedny jestem, ileż nieszczęścia mnie spotyka, że już kurwa, od ośmiu lat, co rusz po obcych oddziałach i klinikach zapierdalam, że ja już, kurwa, nie mogę i nie wytrzymię. 
Nie zdradzę też sekretu, jak  lekarze większości tych klinik oddziałów usprawnić sobie mogą pracę na tych oddziałach i w tych klinikach. Nie wspomnę, że gdyby zajęli się tą swoją pracą zamiast licytowaniem się, które tą pracą jest najbardziej zajebane, oraz popierdalaniem w kółko i odbijaniem się od ścian i od siebie nawzajem, to mogliby zauważyć, że jakoś w chuj czasu mają. No ale, jak napisałem, zdradzić nie mam zamiaru tego sekretu.
Nie powiem też, ze za każdym razem, jak z uśmiechem mówię, że wspaniały to staż, najlepszy, wiele się uczę i wiele z niego wynoszę tak naprawdę w głowie mi się dzieje to, co na tym filmiku od sekundy czternastej:

                    

Tylko zamiast krzyków w języku obcym donośnie brzmi "KUUUURRWAAA!". Nie wspomnę o tym, o nie.

Generalnie, jak zapowiedziałem, nic nie napiszę i skarżyć się nie będę, jaki to biedny jestem, ileż nieszczęścia mnie spotyka, że już kurwa, od ośmiu lat, co rusz po obcych oddziałach i klinikach zapierdalam, że ja już, kurwa, nie mogę i nie wytrzymię.

15 komentarzy:

  1. Chciałem napisać jaki biedny jesteś, ileż nieszczęścia, że już, kurwa, od ośmiu lat, co rusz po obcych oddziałach i klinikach popierdalasz, że ja już, kurwa, nie może i nie wytrzymiesz, ale chyba nie powinieneś się maząć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Hi, hi. :')

      Usuń
    2. Ja też! Hi, hi. :')

      Usuń
    3. Kurwa, ale jebnąłem błędów językowych, aż wstyd!

      Usuń
    4. Erjota: no jebłeś, jebłeś, ale ja i tak komcia kocham

      dr Tomcio: się doktór nie chichota, nie wypada :p

      Usuń
  2. Za moich "czasów", młodzież nie rozbierała się tak szybko-;)) Podkołdernikowo! Zwłaszcza...
    I, sorry, panie Doktor, ale żaden z moich ulubionych gayfriendów nie pakuje sobie pilota w zadek! Mniemam, że Dotttorrrre też nie gustuje w tego typu imponderabiliach! Swoją szosa, młodszy brat.. demon. Puff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Everything can be dildo if you brave enough" :)

      Usuń
  3. Ja też już chciałam napisać jaki Ty biedny jesteś, ileż nieszczęścia, że już, kurwa, od ośmiu lat, co rusz po obcych oddziałach i klinikach popierdalasz, że już, kurwa, nie możesz i nie wytrzymiesz, ale chyba nie nie będę powtarzać. Cnie?

    Toterama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj, zawsze się możesz zastanowić i jednak to napisać :)

      Usuń
  4. Cholera, czyli to jest wszędzie. Przedszkole w wersji dorosłej na każdym Oddziale takie samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na każdym może nie, ale na większości klinik zdecydowanie

      Usuń
  5. Taki zuch. W ogóle się nie skarży, że biedny jest, że tyle nieszczęścia go spotyka, a już przecież kurwa, od ośmiu lat, co rusz po obcych oddziałach i klinikach zapierdala... Jak on, kurwa, jeszcze może? Jak wytrzymuje? ;))

    -kg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sam nie wiem, skąd on taki dzielniutki w chuj :)

      Usuń
  6. A chwilę temu pisali w prasie, że niektórzy to mają nawet 1pln za godzinę płacone w tym systemie stażowym. To dopiero królowie życia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, a jednak wsadzenie pilota w dupę nie uspokaja; całe życie w błędzie.

    OdpowiedzUsuń