piątek, 31 maja 2013

Przesyt

Arcybiskup Michalik: in vitro woła o pomstę do nieba i jest złamaniem praw natury. Rozumiem, że sam arcybiskup nie stosuje żadnych leków, które by ingerowały w prawa natury. Nie poddawał się żadnym zabiegom, bo to ingerencja w prawa natury. Nie korzysta z ogrzewanie, prądu, samochodu, bo to ingerencja w prawa natury.
Kardynał Dziwisz: prawo boże jest nadrzędne w stosunku do praw ustanawianych przez instytucje prawodawcze. Kardynał oczywiście przestrzega praw bożych zawartych w Piśmie Świętym, żyje w ubóstwie, nie wywyższa się, kocha bliźniego swego i etc.
Uczestnik procesji z okazji Bożego Ciała wrzuca do wielkiej sieci to:

To mnie w ogóle rozjebało "Atak pogaństwa podczas procesji Bożego Ciała na Ursynowie". Naprawdę, kurwa, myślałem, że wyskoczyły tam Wiccanki z Hernem z Lasu, kilkoma druidami, elfy i driady. Poza tym jak trzeba mieć nierówno, żeby zarzucać innym "pogaństwo", bo nie uczestniczą w procesji samemu nie będą zainteresowanym ewangelią tylko napierdalaniem filmiku i rzucaniem durnych komentarzy.
Potworna hipokryzja. Z każdej strony
Tak naprawdę każdy z tych tematów jest materiałem na osobną notkę, ale chwilowo mam dość i niesmak i mnie odrzuca. Odetchnąć potrzebuję. Jutro Streetwaves, niedługo spływ, potem urlop. Wyłączę się trochę. Na chwilę chociaż.

13 komentarzy:

  1. FstyT, FstyT, FstyT. jak można tak bezczelnie w piłkę grać, gdy procesja idzie obok. na kolana!
    wszyscy na kolana! modlić się, nie pyskować! zakaz in vitro, wyższość prawa kościelnego nad powszechnym, indoktrynacja religią już od przedszkola, zakaz pracy w niedzielę, bo niedziela to dzień święty...
    babą jestem, ale, tak jak doktora, ch... mnie strzela przeokrutnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam, maz mi przeslal dzis mailem, niesamowita rzecz. swoja droga koles brzmi odrobine jak cejrowski, z poczatku myslalam ze to wojtus sie produkuje, co nie zdziwiloby mnie ani troche.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam donieść, iż nie jaka Germańska pogańsko jechała rowerem wśród wiernych zgromadzonych na uroczystościach zewnętrznych w dzielnicy Przeróbka. Uroczystości obejmowały pas jezdni, drogę dla rowerów oraz spory park. Germańsko-pogański atak na broniących się chrześcijan to był.
    Życzliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałem polecić doktorowi i komentującym "bombę. alfabet polskiego szołbiznesu" - czytam już drugą godzinę i oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w sęsie ze takie ciekawe czy ze takie brednie pociska karolajna? (w sumie obstawiam jedno i drugie, brednie bywaja bardzo ciekawe :))

      Usuń
  5. Chcę wierzyć w to, że ten filmik to jakiś żart lub prowokacja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Ten pan to Eugeniusz Sendecki warszawski lekarz i narodowiec.

      Usuń
  6. Takiego dna to dawno nie widzialam. Po prostu tyle slow mi sie cisnie na 'klawiature', ze moze odpuszcze, bo nerwowo nie wytrzymam. Nie no kurwa, co to jest? Normalnie boje sie takich ludzi. Bo tacy, jak on propaguja i sieja czysta nienawisc do drugiego czlowieka. "Chrzescijanin".

    OdpowiedzUsuń
  7. ->Graszka: masz jak najbardziej prawo do strzelania chuja, mimo płci żenskiej, jest to prawo uniwersalne :)

    ->Eeewa: tez myślałem, że to W.C. nawet głos podobny :)

    ->Szkorbut: ale nie możesz oderwać, bo takie fajne, czy kupa tak?

    ->anonim: śmiem watpić

    ->Izabela: podwójna moralność i źdźbło w oku bliźniego, c'nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzliwa: my to wszystko wiemy, pracujemy nad jej spaleniem na stosie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doktorze, gdyby była kupa to bym nie polecał

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam nie wiem, człowiek człowiekowi wilkiem przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostawmy juz tego kaczmarskiego bo poza wyjatkami on mi sie w ogole nie podoba

    OdpowiedzUsuń